عروس

۲۹تیر

یکی دیگه از انتخاب های مهم عروس خانم ها لباس عروس هستش. در این پست میخوام چند نکته ی مهم رو بهتون یادآوری کنم که برای خرید لباس عروس به دردتون می خوره.

عروس خانم های قد بلند می توانند از لباس های بلند و دنباله دار استفاده کنند. منطقی باشید و بپذیرید که اگر قد کوتاهی دارید نباید چنین لباسی را انتخاب کنید زیرا به اصطلاح در لباستان گم خواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که لباس های بدون دنباله سبک ترند و برای تحرک و رقصیدن راحت ترند.

 اگر قسمت های پایینی اندام شما چاق است یا به اصطلاح اندامی گلابی شکل دارید، لباس هایی با دامن پف دار و یا A شکل برای شما بهتر هستند.

 روزی که برای پرو لباس عروس می روید حتما کفش عروسی را با خودتان ببرید و همچنین لباس زیری که برای آن شب تهیه کرده اید را نیز بپوشید. زیرا قد لباس شما بسته به مقدار پاشنه ی کفشتان می باشد و همچنین تنگی یا گشادی یقه ی لباستان نیز با پوشیدن لباس زیر مد نظرتان مشخص می شود.

 چند روز مانده به مراسم لباستان را بخار بدهید. برای این کار می توانید لباستان را به مزون لباس عروستان بسپارید و یا یک خشکشویی قابل اعتماد و خوش قول پیدا کنید.

 کفش مورد نظرتان را در خانه بپوشید و با آن راه بروید تا به آن عادت کنید و اگر نیاز است تا کفشتان جا باز کند این امر را به روز عروسی موکول نکنید. درضمن به هیچ عنوان لباستان را تا روز عروسی نپوشید.





























برای دیدن عکس های بیشتر به سایت عروس سر بزنید


۹۷/۰۴/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
عروس عروس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی