عروس

۰۴مرداد

آرایش با دوام

یکی از مهم ترین دغدغه های عروس خانم ها در مراسم عروسی این است که میکاپ صورت شان تا انتهای مراسم به زیبایی و شکوه دقایق اول به نظر برسد. معمولا بعضی از آرایشگر ها برای تثبیت کار و پوشاندن عیب های احتمالی، از چندین لایه آرایش بر روی پوست استفاده می کنند و تلاش می کنند کیفیت پایین مواد آرایشی را با چند لایه کردن آن بپوشانند.و این کار باعث می شود پس از گذشت چند ساعت پوست شما افتادگی پیدا کند و خطوط های آرایش، پوست شما را زشت کند. برای اینکه جلوی خطاهای احتمالی را بگیرید باید با اطلاعات کامل روی صندلی میکاپ بنشینید.

 

در آرایش ترمیمی، معمول کرم پودر روشن تر را باید روی کناره های بینی تا کنار لب ها مالید، تا تیرگی آن قسمت پوشیده شود. می توان کرم پودر تیره را برای پوشاندن قسمت های پف کرده و روشن پوست استفاده کرد. با مقدار زیاد تری از کرم پودر، در آرایش ترمیمی و تکمیلی خط خنده و زیر چشم را محو می کنیم.

 

برای چشم ها، استفاده از سایه و خط چشم با ماندگاری و انتهای آن با سایه روشن روی استخوان زیر ابرو، برای جلوه بخشیدن به چشم مناسب است. روی گونه هایتان از دو مدل رژ گونه استفاده کنید، نوع اول خنثی باشد که از برآمدگی گونه شروع شده و به سمت خط موهایتان می رود و دومی سایه روشنی که فقط روی برآمدگی گونه استفاده می شود. برای ماندگاری رنگ لب هایتان نیز قبل از استفاده از رژ لب، خط لب بکشید و روی لب را نیز با مداد کاملا پر کنید.


۹۷/۰۵/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
عروس عروس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی