عروس

۰۸مرداد



آموزش تزیین و چیدمان سفره عقد + (55 عکس جدید)

سفره ی عقد با قیمت مناسب

در قدیم سفره ی عقد توسط خانواده ی زوجین چیده میشد. بدین صورت که خانواده ی داماد آن را تهیه می کردند و سپس در مراسم بله برون آن را به منزل عروس می بردند و وظیفه ی چیدمان آن بر عهده ی خانواده ی عروس بود.

در مراسم عقد سفره ای چیده می شود که در حقیقت نماد شکل گرفتن خانواده است. چیدمان سفره ی عقد و ظریف کاری های آن بسیار مهم است. اگر دوستی دارید که طراح دکور است می توانید از او در این زمینه کمک بگیرید.

شرکت هایی وجود دارند که سفره ی عقد اجاره می دهند و خودشان هم چیدمان آن را بر عهده می گیرند. تنوع نمونه ها را میتوانید از آلبوم عکس هایشان ببینید. وجود رنگ های متنوع و ظروف طرح دار در سفره ی عقد بسیار مهم است. این ظروف میتوانند کریستال، پلی استر، آنتیک و یا نقره باشند. هزینه ی سفره ی عقد را با توجه به سایر هزینه های پیش رو در نظر بگیرید.

به دوست داران طرح های سنتی توصیه می شود تا از پارچه ی ترمه و ظروف نقره استفاده کنند. عروس خانم های خوش سلیقه می توانند در تزئین سفره ی عقد شان از شمع های فانتزی استفاده کنند و همچنین سفره را گل آرایی کنند. هرچند هزینه ها چندین برابر خواهد شد اما جلوه ی زیادی به سفره ی شما خواهند بخشید.

نکته ی مهم در مورد چیدمان این است که سفره نباید خیلی شلوغ باشد که جلوه ی وسایل کم شود و حتی عروس هم در آن جلوه نکند.

اگر بودجه ی کمی را برای این امر در نظر گرفته اید می توانید از هنر خودتان برای چیدن سفره بهره ببرید. به نظر می رسد آقای داماد هم دوست دارد سلیقه ی عروسش را ببیند. در این زمینه از دوستان و اقوام خوش سلیقه ی خود کمک بخواهید تا هم زحمت تمام کارها روی دوش شما نباشد و هم نظر دیگران را هم بدانید. به این ترتیب هم سفره ی بهتری خواهید چید و هم عزیزانتان را در شادی خود سهیم کرده اید. توجه داشته باشید که قبل از اقدام برای چیدمان سفره بهتر است عکس هایی از سفره های عقد تهیه کنید و با دقت و ظرافت آن ها را بررسی کنید.


۹۷/۰۵/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
عروس عروس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی