عروس

۱۳مرداد


منوی غذاهای عروسی

برای مراسم عروسی، اغلب غذاهای رسمی سفارش داده می شود. منظور از غذاهای رسمی، اآن دسته از غذاها هستند که در تمام نقاط کشور فارغ از فرهنگ بومی و جغرافیایی طرفدار دارند. مانند، باقلاپلو، زرشک پلو یا ته چین، انواع کباب ها، مرغ بریان، غاز بریان و یا بره ی بریان. در کنار غذاهای رسمی و متداول می توان از پیش غذاهای ساده و سبک نیز استفاده کرد. برای دسر بعد از غذا اغلب از دسرهای شیرین استفاده می شود.

چیدمان غذا:

یک مثل قدیمی هست که می گوید غذا قبل از اینکه شکم را سیر کند، باید چشم را سیر کند. همین مثال ساده می تواند اهمیت چیدمان و دیزاین غذا را به خوبی روشن کند. تزئین غذا با سبزی جات مختلف و چیدمان میز غذا اهمیت بسیاری دارد و می تواند نظر مهمانان را جلب کند.

سنتی یا مدرن:

بعضی از تالار ها این امکان را به شما می دهند که پذیرایی را به دو شکل سنتی یا مدرن انجام دهید. فضای اختصاصی هر بخش می تواند در جلب نظر مهمانان موثر باشد. حتی می توان غذای مخصوص هر بخش را به شکل جداگانه سفارش داد. بخش سنتی عموما شامل چای خانه، تخت و قهوه خانه ی سنتی است و موزیک سنتی در آن پخش می شود. بخش مدرن نیز  شامل کافی شاپ، موسیقی زنده و … است که بین جوان تر ها طرفدار بیشتری پیدا خواهد کرد.

۹۷/۰۵/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
عروس عروس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی