عروس

۰۲مهر



انتخاب یک موزیک عالی برای مراسم جشن عروسی تان، می تواند کل جشن را تحت الشعاع قرار بدهد، در جشن عروسی تان غوغایی بر پا می شود.

 

این درست است که، داشتنِ یک دی جی خوب برای مراسم عروسی، می تواند آن جشن را پرشور و یا بالعکس، دی جی نا بَلد آنرا بی فروغ کند، این به شما بستگی دارد که برنامه ی آهنگ و موسیقی و دی جی شما چگونه پیش برود.


برای انتخاب موسیقی و نحوه ی برگزاری آن، راه های مختلفی پیش روی شماست. این راه ها بستگی به سلیقه ی شخصی شما و همچنین بودجه ای که قرار است صرف کنید؛ دارد.

برخی سر و ته قضیه را با گلچینی از موسیقی های مختلف که سلیقه های مختلف را پوشش دهد هم می آورند. عده ای طرفدار موسیقی سنتی هستند و ترجیح می دهند گروهی از نوازندگان سنتی را با ساز و دهل به مجلس دعوت کنند. گروهی هم به خواننده ی تالار یا باغ رضایت میدهند. اما عده ای علاقمند موسیقی مدرن هستند و ترجیح می دهند از تمام امکانات موجود در این زمینه استفاده کنند. گروه موسیقی از یک ارک شروع می شود و می تواند شامل بیش از ده نفر با انوع و اقسام سازها شود. سعی کنید مراسم عروسی را به شکل جشن های دوستانه برگزار نکنید چرا که بزرگتر ها موسیقی سنتی را بیشتر می پسندند. یک دی جی خوش سلیقه می تواند بهتر از موسیقی زنده باشد و حال و هوای خوبی به مراسم شما ببخشد.

 

۹۷/۰۷/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی