عروس

۰۷مهر


مدل موی عروس

اصلی ترین دغدغه ی عروس برای مراسم عروسی اش، ظاهر منحصر به فرد و زیبای اوست. انتخاب مدل موی زیبا و متناسب با چهره انتخابی سخت و مهم است. اگر عروس در روز عروسی اش از مدل موهایش راضی نباشد، شیرنی جشن عروسی به کامش زهر خواهد شد و تلخ ترین خاطره برایش رقم خواهد خورد.

آرایش موی سر:

 

برای صورت های گرد

اگر چهره ای گرد دارید، از عقب زدن موها و بیرون انداختن گوش ها دوری کنید، چون این حالت، چهره را به مراتب گرد تر از آنچه هست نشان می دهد. باید موها را در قسمت بالای سر عقب زد و موهای اطراف صورت را جلو آورد، به طوری که تا حدودی روی گوش ها و قسمتی از گونه را بپوشاند. برای آنکه موها پر پشت و چهره کشیده دیده شود، باید موهای بالای پیشانی را کمی پوش داده و قسمتی از آن را روی سر جمع کرد.

برای صورت های مربع

در این فرم، به هیچ عنوان نباید موها را به صورت منظم و مرتب در اطراف ریخت. باید انتهای موها را در دو طرف صورت به طرف بیرون برگرداند(مانند مدل قو). چون در این حالت نباید فرق کج باز کرد؛ یا موها را آنقدر بلند کرد که از خط چانه پایین تر بیاید. بهترین مدل برای صورت های مربعی این است که موها با فرق از چپ و راست به طور طبیعی در اطراف صورت ریخته شود، چون این حالت عرض پیشانی را به طور مخصوصی کم جلوه خواهد داد.

 

برای صورت های گلابی

اگر چهره ای شما گلابی شکل باشد، نباید موها را خیلی کوتاه و بدون پیچ و تاب آرایش بدهید. موهای بلند با فرق راست نیز توصیه نمی شود. باید عرض را با پهنای صورت در ناحیه ی فک مقایسه کرد و موها را بالای سر جمع کرد و آن را پوش داد تا پر پشت تر جلوه کند. در ضمن باید سعی کرد که موها، دارای حالت های مشخص باشد و در پایین صورت موها به شکل دو نیم دایره از پشت گوش ها روی گونه بیاید.

 

برای صورت های مثلتی (قلبی)

در صورت قلبی شکل، نباید موها را در قسمت بالای سر جمع کرد و آن را پوش داد. برای این فرم صورت باید آرایش موها را بدون فرق و گرد انتخاب کرد. موها را با انحنای آرامی بر روی گونه ها ریخت. این مدل موها، از بزرگ نشان دادن سر و قسمت بالای پیشانی می کاهد.

 

برای صورت های مستطیل

باید از باز کردن فرق به ویژه از وسط خودداری کرد. موهای باز و آویخته در دو طرف صورت نیز، به هیچ وجه توصیه نمی شود. چون بلندی مو، درازی چهره را افزایش می دهد. موهای خیلی کوتاه نیز برازنده چنین چهره ای نیست. بنابراین باید مدل موی متوسطی را انتخاب کرد و در ناحیه ی گوش ها، به موها انحنا و پیچ و تاب دلپذیری داد.  در بعضی صورت های دراز اگر فرق کوتاهی در طرف چپ یا راست پیشانی باز شود، برازنده می باشد و این به ذوق شما بستگی دارد.

 

برای صورت های بیضی

با صورت های بیضی، می توانید خود را به هر شکلی که مایل هستید؛ آرایش کنید. مدل بلند و کوتاه و بدون جعد مو، پیچ و تاب دار و دیگر مدل ها.چون این فرم زیباترین صورت برای آرایش محسوب می شود.


میمیک صورت شما، نشان می دهد که چه نوع شینیونی روی صورت تان زیباتر خواهد بود و جلوه ی بهتری خواهد داشت. شما حتی می توانید با نحوه ی شینیون موهایتان، نقص های احتمالی چهره تان را نیز پوشش دهید.

۹۷/۰۷/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
عروس عروس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی