عروس

۲۹مهر




دسته گل عروس، یکی از مهمترین نمادهای عروسی است. نوع چیدمان گل ها، رنگ ها و حتی انتخاب گل می تواند حاوی پیامی باشد، که شما احتمالا از آن بی خبرید. این که گل ها تنها موجودات زنده در میان المان های مختلف عروسی هستند؛ می تواند نشان دهنده ی اهمیت آن باشد.

گل ها می توانند به راحتی احساسات ما را نشان دهند، می توانند منتقل کننده ی عشق، احساس و عاطفه باشند. پس نباید بی تفاوت از کنار انتخاب آنها بگذریم.
حتی تعداد گل ها در دسته گل عروس هم اهمیت دارد. بر اساس یک  باور قدیمی، باید تعداد گل ها در دسته گل عروس حتما فرد باشد.

دقت به این ریزه کاری ها اغلب در نزدیکی های مراسم عروسی فراموش می شوند؛ اما اگر سر فرصت، مطالب این مقاله را بخوانید و به ذهن بسپارید، می توانید انتخاب راحت تری در روز عروسی تان داشته باشید.

خلاق باشید:

قرار نیست که همیشه دسته گل عروس متشکل از گل های رز سفید یا قرمز باشد. کمی خلاقیت به خرج بدهید. گل هایی نظیر ارکیده یا ادریسی می تواند دسته گلی زیبا برای شما بسازد که نگاه مهمانان را خیره کند.
هیچ وقت به دنبال کلیشه ها نباشید. دسته گل های گرد و کوچک که به راحتی در دست حمل می شوند، در کنار زیبای های که دارند، خیلی تکراری شده اند.

دسته گل عروس مصنوعی هرگز

برای دسته گل عروسی تان هرگز سراغ گل های مصنوعی نروید. در دهه های گذشته، دسته گل های مصنوعی رواج زیادی داشتند، دلیل این امر احتمالا به رونق نداشتن بازار گل طبیعی و یا ذائقه ی عمومی بر می گشت. اما امروزه گل های طبیعی به دلیل طراوت و نشاطی که به مجلس عروسی می بخشند، در درجه ی اول انتخاب عروس خانم ها قرار گرفته اند.

دسته گل یا شاخه گل؟

اگر به دنبال تنوع طلبی هستید، می توانید از این نکته استقبال کنید. به جای دسته گل عروس، از شاخه گل های طبیعی بدون هیچ تزئینی استفاده کنید. یا از گل های طبیعی برای تزئین لباس یا موهایتان کمک بگیرید. همچنین می توانید از گل های طبیعی به عنوان دستبند یا بازو بند نیز استفاده کنید.

مدل های متنوع دسته گل عروس

می توانید به تناسب لباسی که در مراسم عروسی تان به تن خواهید کرد، دسته گل متفاوتی را انتخاب کنید، دسته گل های آبشاری با لباس عروس دنباله دار، تناسب بیشتر دارند و دسته گل های گرد و کوچک با  لباس پرنسسی هماهنگی دارد.

هماهنگی دسته گل عروس با فصل ها

عروس خانم های خلاق، همیشه به جزئیات دقت می کنند. این جزئیات به ظاهر کم اهمیت می توانند، نقطه ی قوت عروسی شما باشند. اگر به ترکیب رنگ ها و انرژی آن ها اعتقاد دارید، می توانید رنگ دسته گل عروسی تان را با رنگ های فصلی که در آن مراسم تان را برگزار می کنید، هماهنگ کنید. گل های سبز و صورتی در فصل بهار، گل های نارنجی و زرد در فصل پاییز، گل های سفید در  فصل زمستان، زیبایی خاصی به شما خواهد بخشید.

دسته گل عروسی را خودمان تزئین کنیم

اگر شما هم از آن دسته از افراد خوش سلیقه و مشکل پسند هستید که به سختی انتخاب می کنید؛ بهتر است به این گزینه هم فکر کنید. تزئین دسته گل بر خلاف تصور عموم کار سختی نیست. تنها به ذوق و سلیقه و کمی ابتکار نیاز دارد. برای این کار می توانید گل های دل خواه تان را تهیه کنید و با روبان و برگ های تزئینی، آن ها را دیزاین کنید.

برای این کار لازم است که گل ها در یک سطح کنار هم قرار گرفته و بلندی ساقه ها و تیغ های گل گرفته شوند، یادتان باشد که ساقه ی گل را به شکل اریب ببرید؛ چرا که باعث طول عمر گل می شود. برگ های زیبا و خوش رنگ را با گل ها ترکیب کنید و با تورهای رنگی مناسب تزئین کنید.



۹۷/۰۷/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
عروس عروس

نظرات  (۱)

۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۳:۰۳ دسته گل عروس

بسیار جالب و زیبا بود تصاویر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی