عروس

۲۹مهر


دلایل ضعیف شدن موها:

گاهی به دلیل استفاده ی مکرر از دکلره، رنگ، یا فر کردن و صاف کردن مو، شامپوهای نامرغوب، مو دچار شکنندگی، موخوره یا ریزش می شود. تقویت مو با مواد گیاهی سابقه ای دیرینه در ایران دارد. هر چند که ریزش مویی که زمینه ی ارثی دارد، اغلب با ویتامینه کردن درمان نمی شود.

خاصیت ویتامینه کردن مو:

ویتامینه کردن مو، قسمت های آسیب دیده ی مو را به طور موقتی ترمیم کرده و باعث تقویت موهای شما می شود. همان طور که نرم کننده ها رطوبت مو را حفظ کرده و الکتریسیته ی مو را کاهش می دهد و مو را درخشنده و شفاف می کند.
کار دیگری که ویتامینه کردن در موی سر انجام می دهد، فرم دادن به مو است. ویتامینه کردن همچنین مقاومت موها را در برابر شرایط نامطلوب محیطی بالا می برد. باید توجه داشته باشید که ویتامینه کردن انواع مختلفی دارد.


انواع ویتامینه:

موهای خشک:

زمانی که موهای سرتان خشک و زبر شده است و وزی موهایتان باعث می شود حالت پذیری و فرم گیری شان سخت شود، با استفاده از ویتامینه ی مخصوص موهای خشک می توانید لطافت را به موهایتان برگردانید. خشکی پوست در اثر شرایط بد آب و هوایی، گرد و غبار و تغذیه ایجاد می شود.

موهای چرب:

چربی موها جزو دردسر ساز ترین مشکلات پوستی است. چربی بالای موها خودش را حتی یک روز بعد از استحام نیز نشان می دهد. شوره ی مو نیز یکی از نشانه های چربی موست. ویتامینه ی موی چرب، فعالیت غدد چربی ساز را تنظیم می کند و با تزریق هورمون و ویتامین مورد نیاز مو، باعث تقویت و درخشندگی موهایتان می شود.


موخوره:

موخوره از بلندی مو جلوگیری می کند و موها را خشک و بد حالت می کند. با ویتامینه کردن موهای دارای موخوره، می توان از شوره و خشکی مو جلوگیری کرد و موهایی شاداب و با طراوت داشت.

روش انجام کار:

در ویتامینه کردن مو ابتدا موی سر به طور کامل شستشو داده می شود در مرحله ی بعدی موها شانه زده و با شامپوی مخصوص و آب گرم شسته می شود. بعد از خشک کردن کامل مو می توانید از ویتامین های مخصوص این کار استفاده کنید.

۹۷/۰۷/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
عروس عروس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی