عروس

۰۸دی


هایلایتر یک وسیله ی آرایشی به حساب می آید که به وسیله ی هایلایت کردن بخش هایی از اجزای صورت، میکاپ شما را تکمیل کرده و باعث درخشندگی پوست صورت می شود. هایلایتر مکملی برای میکاپ صورت است و استفاده ی درست از آن تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارد.

ترفندهای آرایشی به کمک هایلایتر

هایلایتر به شما کمک می کند که گونه هایتان را برجسته، لب هایتان را حجیم و صورت تان را کشیده تر و بینی تان را باریک تر کنید. قطعا اجرای چنین ترفندی نیاز به آموزش دارد، چرا که شما باید محل دقیق استفاده از هایلایتر را بدانید و گرنه در صورت اجرای نادرست، نتیجه ی عکس خواهید دید.

در چه بخش هایی از صورت از هایلایتر استفاده کنیم؟

-استفاده از هایلایتر در گونه بسیار اهمیت دارد، محل دقیق آن ممکن است در فرم صورت هر فرد کمی متغییر باشد؛ اما بهترین محل برای استفاده از آن بالای استخوان گونه است. هایلایتر را بالای خطی که گوشه ی لب هایتان را به مرکز گوش وصل می کند، بکشید. در مرحله ی بعد، از بالای گوش تا بخش خارجی چشم را نیز با این روش روشن تر کنید.

– محل دیگری برای استفاده از هایلایتر برای قسمت بالای ابرو ها و قوس ابرو هاست. این کار باعث کشیده تر دیده شدن ابرو ها می شود.
-برای استفاده از هایلایتر در قسمت داخلی چشم ها، باید بسیار دقیق عمل کنید. این کار باعث می شود که چشم درشت تر و کشیده تر دیده شود. برای رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم ها نیز می توان از هایلایتر کمک گرفت. زیبایی چشم تاثیر بسزایی در جذابیت چهره دارد.
-اگر بینی پهن و نسبتا بزرگی دارید، می توانید با تکنیک هایلایت کردن، بخشی از پهنی آن را بگیرید. هایلایتر را روی استخوان بینی بزنید و این کار را تا نوک آن ادامه دهید.

هایلایتر در قسمت باریک بالای لب و وسط لب ها، باعث می شود که لب پرتر و حجیم تر دیده شود. برای کسانی که لب بالایی شان باریک است و همیشه در هنگام استفاده از رژ لب دچار دردسر می شوند، پیشنهاد خوبی است که از هایلایتر استفاده کنند.
-برای کوچک کردن چانه و همچین پنهان کردن غبغب نیز می توان از هایلایتر استفاده کرد.

نکته ی مهم:

سعی کنید در استفاده از هایلایتر زیاده روی نکنید. روش استفاده ی درست از هایلایتر باعث زیبایی چهره خواهد شد و استفاده ی نا درست از آن قطعا نتیجه ی مطلوبی نخواهد داشت. برای همچنین سعی کنید برای خط لبخند و کناره های چشم از هایلایتر استفاده نکنید. استفاده ی مداوم از هایلایتر در این بخش ها باعث افزایش چین و چروک این قسمت از چهره خواهد شد.

۹۷/۱۰/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی