عروس

۲۷دی

چطور آرایشگاه زنانه خوب پیدا کنم؟

این سوالی است که برای اکثریت خانم ها مطرح است.این که چگونه در نگاه اول متوجه شویم که یک سالن زیبایی زنانه یا یک کلینیک زیبایی،مناسب هست یا خیر؟ معمولاً، اولین سوالی که از این خانم ها پرسیده می شود، این است که: شما خوب بودن یک سالن آرایش زنانه را در چه چیزهایی می بینید؟

 

مسئله ی نزدیک بودن آرایشگاه زنانه به محل زندگی تان، نکته ای است که اکثر خانم ها به راحتی از آن نمی گذرند و اکثراً به دلیل مشغله زیادِ زندگی مشترک، کمترین وقت را برای رسیدگی به امور زیبایی خود دارند و در مواردی برای این که کارشان سریعتر تمام شود، سعی می کنند به نزدیک ترین سالن زیبایی خانه خود بروند. البته، این یک مزیتی است که نمی شود به راحتی از آن گذشت، زیرا اگر در ساعتهای تقریباً خلوت هم بخواهیم، به یکی از سالن های زیبایی تهران، که آن طرف شهر واقع است و معمولاً از شانس بد ما هم دقیقا بیشترین فاصله را از محل زندگی دارد، برویم، حداقل باید برای رفت و برگشت سه ساعت زمان بگذاریم که طبیعتا خیلی هم آزار دهنده است.

سالن های آرایش و زیبایی

مهم ترین فاکتور برای یک آرایشگر تجربه است، زیرا تمام کارهای مهارتی با تجربه آموزش داده می شود، همیشه به آرایشگر های تازه کار توصیه می شود که با تمرین این مهارت، می توانند مشتری های زیادی پیدا کنند؛ حتی، اگر یک یا دو مهارت آرایشی را هم خوب یاد بگیرند و تمرین کنند، همان ها می تواند آینده شغلی بسیار مناسبی را برای آنها به ارمغان بیاورد. دوستان عزیز، ما به عنوان یک خانم نسبت به بیماریهای عفونی و پوستی بسیار حساس تر از آقایان هستیم. این نشان می دهد که باید بیشتر به سلامتی خود اهمیت بدهیم، سعی کنید این نکته را حتماً بیشتر جدی بگیرید. حتماً همه شما تا به حال با این مسائل مواجه شده اید. بعضی از خانم ها هنگامی که از آرایشگاه به منزل باز می گردند، دچار زگیل، تبخال یا بیماری های قارچی و پوستی می شوند، که به دلیل تماس با وسایل آرایشی آلوده و استریل نشده یا حوله های آلوده به وجود می آید. هرگز به آرایشگاه هایی که یک حوله را برای چند مشتری استفاده می کنند، اعتماد نکنید. باید حتماً اصول بهداشتی پایه در این آرایشگاه ها رعایت شود.

۹۷/۱۰/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی