عروس

۰۷مهر

گریم و آرایش و پاکسازی داماد

چیزی که در چندین سال اخیر به طور ناباورانه و دور از انتظار، بر روی نوجوانان و گاهی مردان ایرانی به شدت اثر منفی گذاشته؛ مسئله ی مرتب کردن ابروهاست که به اشتباه با اصلاح آن تداخل یافته است. گرچه دیر زمانی نیست که پا به دنیای جدید جوانان ما گذاشته، اما هنوز و قطعاً تا ابد جایی برای ماندگاری در میان مردم ما نخواهد داشت.

 

 

گریم و آرایش داماد

تا 10 سال پیش این اتفاق خیلی کم و به ندرت می افتاد. کسانی که برای زیر ابرو برداشتن به آرایشگاه می آمدند، خیلی معدود بودند اما در پنج شش سال اخیر، تعداد پسران جوانی که برای زیر ابرو برداشتن به آرایشگاه می آیند خیلی بیشتر شده است.

 

 

نقش ابروها

از آنجا که نقش ابروها در زیبایی صورت غیرقابل انکار است و ابروها مکمل زیبایی چشم ها هستند؛ ما در این مطلب در تلاشیم که راهکاری مناسب و صحیح، (البته عده ای از پسران و مردان جوان که ابروهایی نامتناسب و درهم دارند، و از آن به عنوان عاملی در اخمو بودن یا خسته بودن چهره ی خود یاد می کنند) ارائه دهیم. برای بعضی از آقایان، ابروها فقط چیزهایی در بالای چشم های شان هستند که دست نخورده باقی می مانند، و شاید بر این باورند که دست زدن به ابروها ابهت مردانه را از بین می برد. و این دسته از آقایان دلایل جذابیت و زیبایی مردان را داشتن هیبت و جذبه مردانه میدانند، نه داشتن یک صورت زنانه.

آرایش و گریم داماد در جشن ازدواج:

آرایش داماد در جشن ازدواج به شکلی است که هیچ کس متوجه آن نمی شود. در واقع می توان گفت که یک نوع گریم است. به طور معمول، گریم صورت داماد به این دلیل انجام می شود که در آتلیه هنگام گرفتن عکس های جشن ازدواج، صورت او هماهنگ تر با صورت عروس به نظر بیاید، چون به هر حال، زیر نور فلاش دوربین های عکاسی تمام خطوط و لکه ها و دورنگی های صورت بیشتر به چشم می آیند و به این ترتیب صورت عروس و داماد یکدست خواهد بود. گریم داماد، همانطور که چهره مردانه او را حفظ می کند، باعث می شود که او در کنار عروسش زیبایی خاص خود را داشته باشد. نکته ای دیگر که، در آرایش و گریم آقایان در جشن ازدواج رعایت می شود، این است که مواد آرایشی که برای آقایان استفاده می شود، موادی براق و یا چرب نیست. این خبر خوبی برای آقایانی است که مخالف گریم صورتشان در جشن ازدواج هستند. موادی که برای گریم آقایان استفاده می شود، به هیچ وجه به چشم نمی آید و کسی متوجه تغییر صورت آقایان با لوازم و مواد آرایشی نخواهد شد. بیشتر محصولاتی که برای گریم آقایان ساخته می شود مرطوب کننده هستند تا چرب کننده.

۹۷/۰۷/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
عروس عروس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی