عروس

۰۸دی


آرایش عروس خانم ها در مجلس عروسی، یکی از مهمترین دغدغه های هر دختر خانم جوانی است. همه دوست دارند در روز عروسی در بهترین حالت ممکن ظاهر شوند و به معنای واقعی کلمه ستاره ی مجلس باشند.

 

در این بین انتخاب آرایشگر و نوع آرایش تنها نیمی از راه است. در واقع آمادگی عروس خانم برای آرایش مناسب، رسیدگی قبلی به پوست، به اصطلاح پاکسازی پوست، همه و همه در زیباتر دیده شدن عروس در این روز موثر است. اینکه چه آرایشی را انتخاب کنید در وهله ی اول به سلیقه ی شما بر می گردد و در وهله ی دوم به میمیک صورت شما مربوط می شود. توصیه می شود که برای جشن عروسی تغییرات اساسی در صورت خود ایجاد نکنید. آرایش عروس هر چه ملایم تر و سبک تر باشد، شکیل تر و زیباتر به نظر خواهد رسید.

خودتان باشید

اکثر عروس خانم ها فکر می کنند که باید چهره شان کاملا متفاوت از آنچه هست، بشود. آن ها فکر می کنند که هرچه غلیظ تر آرایش کنند و تغییرات اساسی در چهره ی خود به وجود آورند، بهتر است. اما حقیقت این است که باید زیبایی های خدادادی خودتان را برجسته تر کنید و با آرایشی ساده اما حرفه ای به خواسته تان برسید.

سعی کنید آرایش های ملایم، اروپایی و ساده را برای خود انتخاب کنید. آرایش های تند، غلیظ و خلیجی اصلا مناسب چنین مراسمی نیستند. دلیل اصلی نامناسب بودن چنین آرایش هایی این است که پس از مدتی ممکن است از مد بیوفتند. اما آرایش ساده همیشه و در همه حال زیباست و طرفدار دارد. کاری با چهره ی خود نکنید که پس از سال ها، فرزندتان نتواند چهره ی عروسی تان را با چهره ی عادی تان تطبیق بدهد. عکس های عروسی تنها به درد یادگاری شدن می خورند. پس بهتر است تصویر عروسی تان، بیشتر شباهت را به خود واقعی تان داشته باشد.

آرایش با دوام

یکی از مهم ترین دغدغه های عروس خانم ها در مراسم عروسی این است که میکاپ صورت شان تا انتهای مراسم به زیبایی و شکوه دقایق اول به نظر برسد. معمولا بعضی از آرایشگر ها برای تثبیت کار و پوشاندن عیب های احتمالی، از چندین لایه آرایش بر روی پوست استفاده می کنند و تلاش می کنند کیفیت پایین مواد آرایشی را با چند لایه کردن آن بپوشانند.و این کار باعث می شود پس از گذشت چند ساعت پوست شما افتادگی پیدا کند و خطوط های آرایش، پوست شما را زشت کند. برای اینکه جلوی خطاهای احتمالی را بگیرید باید با اطلاعات کامل روی صندلی میکاپ بنشینید.

برای چشم ها، استفاده از سایه و خط چشم با ماندگاری و انتهای آن با سایه روشن روی استخوان زیر ابرو، برای جلوه بخشیدن به چشم مناسب است. روی گونه هایتان از دو مدل رژ گونه استفاده کنید، نوع اول خنثی باشد که از برآمدگی گونه شروع شده و به سمت خط موهایتان می رود و دومی سایه روشنی که فقط روی برآمدگی گونه استفاده می شود. برای ماندگاری رنگ لب هایتان نیز قبل از استفاده از رژ لب، خط لب بکشید و روی لب را نیز با مداد کاملا پر کنید.

تغذیه ی عروس

سلول های زیر پوست که قابل رویت نیستند، دائم در حال تجدید و ترمیم پوست هستند و می توانند برای انسان پوستی نرم و لطیف و سالم به ارمغان بیاورند. اما این به شرطی اتفاق می افتد که انسان هم بتواند غذا و مواد اصلی مورد احتیاج سلول های فعال را فراهم آورد. سلول های پوست ساز به خونی نیاز دارند که دارای مواد غذایی کاملی باشد.

 

پس چند ماه مانده به مراسم عروسی، در برنامه ی غذایی خود انواع ویتامین ها را بگنجانید. آب فراوان میل کنید تا شادابی و طراوت پوست تان را تامین کند. از غذاهای پر چرب و فست فود ها، غذاهای سرخ کردنی و تنقلات استفاده نکنید. سبزی جات و میوه را در برنامه ی غذایی خود بگنجانید و با یک رژیم مناسب پوست خود را برای جشن عروسی آماده کنید.
۹۷/۱۰/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی